پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و آدرس من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه "جزئیات حساب کاربری" یا "آدرسها" به صفحهای منتقل میشوید که قابلیت ویرایش اطلاعات وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری Gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارش" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از هانت استور ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
برای دسترسی به وضعیت سفارش خود، با حساب کاربری خود وارد شوید، پس از یادداشت کد سفارش، روی گزینه "پیگیری سفارش" کلیک کنید و با وارد نمودن کد سفارش از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
میتوانم سفارشم را حضوری دیافت کنم؟
از آنجایی که هانت استور فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و ارسال سفارش تنها از طریق وب سایت امکان پذیر میباشد؛ لطفا از مراجعه حضوری جهت خرید و تحویل کالا خودداری نمایید.
دوست دارم از هانت استور خرید کنم اما هنوز به خرید اینترنتی اعتماد ندارم؛ چگونه مطمئن شوم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه درباره ما وب سایت هانت استور، با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
میتوانم بعد از ثبت سفارش درخواست تغییر در محصولات انتخابی یا مندرجات سفارش را بدهم؟
بله این امکان تا قبل از ارسال محصولات برای مشتریان هانت استور وجود دارد. کافیست برای لغو سفارش، با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشها" کلیک کنید و لغو سفارش خود را ثبت کنید پس از بررسی، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
برای تغییر تعداد یا محصولات سفارش نیز از طریق صفحه تماس با ما وبسایت، تماس بگیرید.
در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟
این مشکل معمولا به دلیل عدم بازگشت به سایت هانت استور پس از پرداخت آنلاین ایجاد شده که در این شرایط ابتدا باید مطمئن شوید مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت پیامک پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، نهایتا تا 24 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود.
در صورت عدم بازگشت وجه از طریق صفحه تماس با ما وبسایت، تماس بگیرید.
آیا سلاح بادی نیاز به مجوز دارد؟
خیر؛ تمامی سلاحهای فروشگاه هانت استور در کالیبرهای 4.5 و 5.5 طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران نیاز به مجوز حمل یا استفاده سلاح ندارند.
آیا شکار در ایران مجاز است؟
بر طبق آییننامه سازمان حفاظت محیط زیست، شکار هرگونه حیوانات وحشی، خرید و فروش، عرضه و نگهداری، حمل و صدور کلیه جانوران وحشی زنده و کشته و اجزاء آنها بدون تحصیل پروانه از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع است به استثناء آنچه از طرف شورای عالی حفاظت محیط زیست مجاز اعلام شده باشد.
آیا کلتهای بادی مجاز است؟
طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، خرید، فروش و نگهداری آن غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد و فروشگاه هانت استور هیچگونه فعالیتی در این زمینه ندارد.
(این قانون شامل تپانچههای بادی باشگاهی و ورزشی نمیشود!)
آیا این فروشگاه در زمینه اسلحه های شکاری فعالیتی دارد؟
فروشگاه هانت استور هیچگونه فعالیتی در زمینه اسلحههای شکاری و سهمیه مهمات آنها ندارد.
اما برخی از لوازم جانبی این سلاحها در دستهبندی "لوازم جانبی سلاح شکاری" موجود میباشد.